فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان لوازم خودرو که با لباس سبز شهرداری اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت که متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرقت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده باقرشهر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

او افزود: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مشخص شد ۲ سارق با سوء استفاده از لباس شهرداری و استفاده از یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ سرقت‌ها را انجام می‌دهند. متعاقب دریافت این گزارش‌ها، چهره متهمان شناسایی شد و در اختیار عوامل گشت نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با پوشش‌دهی نقاط جرم خیز و گشت زنی‌های هدفمند، متهمان در حال پرسه زنی با خودروشان مشاهده و در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازدید از خودروی سارقان یک عدد ساب باکس و یک عدد جک خودرو و یک عدد زاپاس خودرو، تعداد زیادی ابزارآلات و یک لباس تقلبی سبز شهرداری کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره سرقت معترف و پس از شناسایی مال باختگان، متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 680093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha